Alle collecties
Mijn account
Ik kan niet inloggen, wat nu?
Ik kan niet inloggen, wat nu?
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Heb je problemen met het inloggen in je Foodello-account? Laten we samen naar een oplossing zoeken!💚

Als je merkt dat je niet kunt inloggen in je account, kun je de onderstaande stappen volgen:

Schakel cookies in voor de website.

Zorg ervoor dat cookies zijn ingeschakeld voor onze website. Om te controleren of de cookies zijn ingeschakeld, ga je naar de onderste pagina van de website en klik je op "Cookie-instellingen".

Verwijder de geschiedenis voor de website.

De cookies en tijdelijke gegevens die op je computer zijn opgeslagen, kunnen het probleem veroorzaken.

Klik op de menuknop (de 3 stippen in de rechterbovenhoek van de browser) om het menupaneel te openen. Klik op Geschiedenis en klik vervolgens op 'Browse-gegevens wissen'.

Wis alle cookies.

  1. Klik rechtsboven op 'Meer hulpprogramma's' en vervolgens op 'Browse-gegevens wissen'

  2. Kies bovenaan een tijdbereik. Selecteer 'Altijd' om alles te verwijderen.

  3. Vink de selectievakjes naast 'Cookies en andere site-gegevens' en 'Afbeeldingen en bestanden in cache' aan.

  4. Klik op 'Gegevens wissen'.

  • Het veld 'Wachtwoord' is vooraf ingevuld met het oude wachtwoord

Je hebt onlangs je wachtwoord gewijzigd. Het onjuiste wachtwoord is nog steeds opgeslagen in je browser.


Ervaar je nog steeds problemen met inloggen op je account?

Wij helpen je graag! Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@foodello.be. We kunnen je het snelst helpen als je ons een bericht stuurt met de volgende gegevens:

  • E-mailadres:

  • Telefoonnummer:

Alvast bedankt! We gaan ons best doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

🦸


We stellen het op prijs als je ons hieronder laat weten of dit artikel behulpzaam voor je is geweest. Dit helpt ons om onze service te verbeteren.

Was dit een antwoord op uw vraag?