Alle collecties
Bestellen
Ik ervaar problemen met betalen. Wat kan ik doen?
Ik ervaar problemen met betalen. Wat kan ik doen?
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met betalen!😔

We raden je aan om de cookies en geschiedenis van je browser te verwijderen. Cookies kunnen iets opslaan waardoor de pagina niet goed werkt. Verder raden we aan om Google Chrome als browser te gebruiken.

Mocht de betaling niet lukken dan kun je ook kiezen voor de achteraf betaalmethode van Klarna. Je ontvangt de factuur zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten en vervolgens kan je betalen met internet bankieren.

Nog steeds problemen met betalen?

Wij helpen je graag! Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@foodello.nl. We kunnen je het snelst helpen als je ons een bericht stuurt met de volgende gegevens:

  • E-mail:

  • Betalingsmiddel:

  • Foutmelding:

  • Datum en tijdstip van betaling:

  • Apple- of Windows-apparaat:

  • App of website:

  • Indien website, welke browser:

Alvast bedankt! We gaan ons best voor je doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.🚀

We stellen het op prijs als je ons hieronder laat weten of dit artikel behulpzaam voor je is geweest. Dit helpt ons om onze service te verbeteren.

Was dit een antwoord op uw vraag?